2015年3月19日 星期四

朗朗近況 - 2歲3個月

又好耐無打過blog..

最大原因係懶啦~~

好多謝blog友仲記得我...哈哈

講下自己同朗朗近況..

工作上有一些變動啦~搞到有d力不從心...

但一d情況下我係暫不能轉工住既...

而朗朗...而家已經2歲多啦~~

比大家見下近照先..hehee



係唔係好靚仔先(唔係都唔好講出口)
 

係呢幾個月...朗朗都要準備好多野

最重要係準備k1面試..

回想...果2個月真係忙到跌渣!!!

不停in...其實我報既學校不多..

一隻手數得晒...但朗朗係細b

好多地方點都同大b有d差別~

btw....我知佢盡左力

所以係收信果期....我都處於失望-絕望-無望既階段

d信唔係rejected就係waiting

終於等等等...等到政府指定交學卷後既日期

過多2日...終於有學校打黎話後補有位


我果下真係喊左出黎..

呢間學校雖唔係第一志願

但係我第二志願....以快樂學習為本..著重德育品格

希望今年九月...朗朗可以開開心心上學啦


而家既朗朗已經係開籠雀..

好多野講,,好多野問..

點解架? 仲咩野呀? x n次

不過我地都盡量滿足佢既求知慾..

黎緊開學前,,要加緊戒片進度..

而家去poopoo自己出聲無問題

但去vivi仲係唔多肯出聲..或者痾左先講

唉~~~~希望開始唔凍...再地獄式訓練下佢啦~


至於我....今年亦有新一頁

放心...我同老公感情仲係好好~~hehee唔係婚變

今年七月,,,朗朗要做哥哥啦~


剛剛夠五個月,,,已照左係妹妹黎...hehee

真係無秘密....

就係因為妹妹...所以唔轉得工住
 

生埋細妹..我正式收山修身..哈哈

希望一切順順利利啦~

14 則留言:

  1. 哇, 恭喜晒, 一仔一女, PERFECT!!
    朗朗真係大個人左好多, 唔再BABY FACE, 成熟左, SMART 左!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanksss ar!!
      朗朗成熟左, smart左..仲煩左..wakakakkaa

      刪除
  2. 好羨慕呀!我想講,朗朗第一張相未睇你文字個心係出現靚仔左喎,放心啦!
    生個靚女妹妹,恭喜你

    回覆刪除
  3. 恭喜﹗恭喜﹗咁耐無見都估到係有好消息公布啦﹗

    回覆刪除
  4. 恭喜晒~期待快啲見到妹妹^_^

    回覆刪除
  5. 嘩, 恭喜晒呀! 朗朗個樣同神態都大個仔左!

    回覆刪除
  6. wahwahwah.... 恭喜呀!一個好字!好羨慕呀!朗朗更靚仔啦~ee掛住朗朗呀~
    有書讀就好啦~放心哂!

    回覆刪除
  7. 恭喜晒呀, 一個好字, 最PERFECT 嘅組合呀

    回覆刪除