2015年3月23日 星期一

朗朗PG..倒數

朗朗係歲半已經開始上PG

呢間上得唔錯...雖然一週上兩堂..唔算好多

但我至在比佢學習下群體生活

但朗朗今年九月就會入讀K1

PG就未必會再上~~

其實都有dd不捨..

呢間PG..上上下下老師都對朗朗好好

仲對我好好..hehe

雖然我唔可以成日同佢上堂...(平日姐姐帶)

留意唔到佢上堂情況同進度

佢每2個月都有進度表同相片報告比返我

真係好好...

仲有...係佢fb專頁都成日登左朗朗既相出黎

我唔介意...因為可以比我知上堂時..朗朗係點既

去下相先~

 呢個小朋友...屎都唔肯著防水衣=.=


 2014年...Halloween party

玩觸感遊戲

 好似好專心睇書喎!!

手腦協調遊戲..(睇佢好似好專心,,hee)

黎緊.....如果就到時間

我都希望繼續上下佢某一d活動班(sat/sun)

當然..要夾到時間先~~

我唔想朗一至日都係咁上堂上堂上堂...

btw...希望朗朗好好珍惜埋呢5個月既PG生活

last day我一定要教朗朗做d卡送比老師先得!!
 

1 則留言:

  1. 坐波波池著果伴怪獸服好得意呀!
    上PG 都有進度表,又有相片報告,又幾好喎!

    回覆刪除