2014年7月25日 星期五

淘@遊樂場變身~

話說朗朗個私家遊樂場..

玩具每日俱增,.,,,

而朗亦每日破壞..=.=

所以搞到無乜位...

永遠都好似個垃圾崗咁...

seeeeeeeeeeeee

明明唔細既活動範圍..

加上佢既破壞...真係無乜位淨..

決心係時間搞搞去..

淘友當然上網睇下有咩啱駛啦~

當然...

我都好認真..畫左個平面圖架

將d野再重新擺位..

移走張megabloks枱..

將玩具櫃 & 書架位置重新放
另外覺得仲可以加多d儲物空間..

搵左兩日..

決定買左以下兩樣野..

 大型玩具袋...rmb60

確實黎到好大個架~~

睇下朗朗企埋去就知~~

朗朗勁like個袋..差在佢自己未捐入去架咋=.=

叫佢去執...佢好樂意放晒入去喎!!

呢個袋無買錯呀!!good!!

第二...

就係訂造左個掛係圍欄既袋..

價錢都算貴..但要fit size...我豪比佢

 就係呢個...我畫紙樣比佢...佢跟我做..rmb120包郵

都做得好好
至於圖案...呢個係我第5個choice=.=

前4個choice唔係話無貨..

就話...圖案太花做唔到我設計..

okok....

順佢意...用呢個...夠清既(安慰自己)

黎到拆開..

確實唔差..幾實淨..

用消毒紙巾抹內外..

就掛起去...


擺位就完成...

感覺真係大返dd..


希望朗朗....學識玩完要執返啦~~

咪真係執幾多次位都無用@.@


5 則留言:

  1. 成個廳都係佢play area 咁喎!

    回覆刪除
  2. 变身后,真係唔同晒,多了好多位呀!
    依排工人姐姐話一仔有時都肯幫手執玩具了,但有d玩具少玩的,就已收埋了!

    回覆刪除
  3. 真係好似個私家遊樂場!

    回覆刪除
  4. 你呢篇好似IKEA個宜室宜居咁喎

    回覆刪除