2014年7月17日 星期四

連它都玩我...@.@"

實不相瞞...

我同朗爸見朗朗都歲半了

所以人生第二又二個計劃(生個細妹/細佬)亦即宣佈開波..

係....但暫時都係以隨緣方式

無話check乜d嘜d..

就係開波第2個月....

m小姐突然由每月超準時變左無到

我有上一胎經驗話我知..

我等左遲黎5日先去check

一樣地...我買返驗出有朗朗時既牌子"活x生香"

用晨尿...

果朝早....得出既結果係↓↓↓

你地看到嘛???

一條定兩條??

再看另一張~~

看到嗎???

我即刻扯朗爸起身..

呢個未訓醒既人反應係..

R住頭...隻眼都未開定晒..

望一望...再望多望...

笑一笑...講左句"老婆,,,我好開心呀"

之後入返房再訓


唔好意思...佢個反應我真係好想樁鑊金佢架~~

但大家唔駛恭喜我住...

到放工回家....

我仲屎左去買多枝貴野...CB/快X易/曼記
(萬寧全線特價,,買三仲額外多88折..所以買晒)

咁回家諗住搵曼記 CFM多次啦~~

頂...就係果下....

有兩滴血....

女人第6感話我知...

唔係著床血...

係黎M.................

再過夜d...我想firm d先宣佈呢個bad news比朗爸聽

係約1100,,,量開始多啦

我confirm係黎m...

我就同朗爸話...我地食炸糊了..

真係多謝枝棒棒...

不過認真咁諗返....條線又好似分得太開..

感覺唔似平時痴得埋少少咁

可能今次遇著枝壞既棒吧~~hehee

不過各位放心

我無太大失望...因為唔係想像中咁急切要

或者上天覺得未適合呢個moment比我住

我會等...希望今年內ok啦~~

heheee

19 則留言:

  1. 下,乜會壞架?我會用cb呀,人人話準而且可以好早驗到。祝早日成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,會過期架,b be果時都試到以為有原來用咗小檬果時過期果啲。
      加油呀。好快再嚟恭喜你

      刪除
    2. 我咪證明呢個可能性..係會的..hehee

      刪除
  2. 哈哈!! 慢慢黎, 相信好快會有好消息

    回覆刪除
  3. 哈哈,差點手快快想打恭喜呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在你睇埋尾啫~~哈哈~~大家空歡喜~~

      刪除
  4. 哈哈...我都試過類似情況,不過放心啦,緣份一到就到㗎啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都信緣份....等個天幫我安排啦~hee

      刪除
  5. 隨緣啦,可能下個月就中 heeee

    回覆刪除
  6. 隨緣啦,平常心咁就最好!
    加油,嘻嘻 ^^

    回覆刪除