2014年7月4日 星期五

學刷牙~

其實出牙仔無耐..姑娘就叫佢要開始刷牙

所以就買左枝普通牙刷..

及360度都有毛既牙刷比朗朗

我發現...360度果枝係好用d

可惜...我懶...無影相..

睇住用普通牙刷先..kakakaa

朗朗like唔like刷牙?!?!?!

睇下相咪知..hehee

 好似有板有眼咁~~

 朗: 媽媽...刷牙原來好爽架!!!!

 朗: 我幫你刷丫~~~hehe

係..結果係勁鍾意既..哈哈

同埋佢都好鍾意"吱"牙膏...

但我覺得佢係like吞牙膏食多d=.="

次次都會叫吱..吱..吱~~謝謝~

我而家係用呢隻

 荷家有得賣..(我係舊包裝)

陣味幾好....可吞落肚

至於次次朗朗嗒完d牙膏味會點..

see see↓↓ (無眼睇>.<)

 呢位小朋友...好專心........吱喎!!!

但果枝係咩黎架朗朗=.="

 朗: 媽媽我係咪好叻叻呢?(勝利者的笑容@.@")

係....嗒完佢係會搵求其一枝附近既lotion黎吱..

所以真係刷牙期間呢d野要放遠d...

咪佢真係食埋落肚就大鑊=.="

刷牙記補告完畢..

hehe

4 則留言:

  1. 好得意,好多小朋友都唔鍾意刷牙呢

    回覆刪除
  2. 一仔玩多过刷,不过我还未比佢用牙膏,我要再search 下依方面既資料先!

    回覆刪除
  3. 哈哈...個個小朋友都鐘意塔牙膏

    回覆刪除
  4. 我未俾田鼠b用牙膏呀。 
    覺得就算話吞得果啲都係有chemical...

    回覆刪除