2014年6月29日 星期日

第一堂playgroup

所謂..不報不報....還是報

曾說過..playgroup太貴...唔想報

 曾說過...小朋友太細...唔駛報

曾說過....是無需要的...所以唔報

今日...自打嘴巴啦~~
 話說..我係無幫朗朗報N班的

因為同朗爸係有共識....

咁細過返去都係唱下歌跳下舞....唔駛專登報啦~~

好啦...大安旨意唔報啦~~

到而家差唔多2015年 K1接受申請報名時

就開始同d媽媽會傾談...

朗係細b....interview...會唔會同大b有所分別?

會唔會輸蝕左??

咁大安旨意佢ok, 實收佢??

好多個問題係一個whatsapp谷產生左出黎~~

搞到我開始.....=.="

 其實大家感覺..可能覺得朗朗進度唔差

其實...一山還有一山高..

有d就更勁..

所以...或者係時候..點都要比少少錢

等朗適應下..同老師/小朋友相處既模式~

初時...聽朋友意見..

平平地玩下....去d社區中心既幼兒中心報d playgroup

又真係平好多架~~

幾百蚊有4堂(1wk 1堂)...為起一堂一百多..

 但報得..亦心痕咁去報屋企附近既私人playgroup

why?? 純粹係想比較下有咩分別

咁搵著一間係屋企隔一條街...有免費試堂

即刻報下..

朗朗第一堂..就咁開始..

去到...佢初時有少少生保..

但上堂前有個休息地方..有好多玩具

佢開始自己去玩...

我就同負責人傾下課程內容等等

見所有導師都係有乜乜資格..亦有外藉導師註場

同我講...音準方便其實唔駛擔心~~
 (其實我都無擔心過...@.@")

哈哈~~~

好啦~~字太多..去一去相先

 課堂時間 90mins

初時驚佢太長時間悶...
 
 但課程內容都叫充實...

朗都keep住玩..唔錯...

課程都離不開,,唱歌/跳舞/story time/茶點時間/勞作
 朗朗人生第一張作品...

畫名"亂咁黎~~~"

我會好好收藏架~~
 大致都係咁...3個導師 對 6個小朋友

全堂英語授課
朗有時係唔明...但導師好好..會重覆多幾次

或用body language教佢..

所以走時....負責人女兒咁橋同一班

咁橋...朗又成場係咁同人share野..

2個又好合拍..

所以..佢就比左個discount我

為起就...三百幾蚊一堂....感覺合理

亦見朗朗上得好開心

識得自己拎d用完既碗放好..
 (平時佢係唔會執玩具架=.=")

都係幾聽老帥話..
所以即場報左...8堂先..

真係ok的話..會繼續報..

黎緊....朗朗 weekday有2天就由姐姐帶佢返呢間playgroup

weekend就我自己帶佢返另一間平d

如果呢間keep得好...

就轉晒呢間...1wk返3堂..

咁就唔駛周圍走..

希望佢keep住開開心心..

每次都有丁點兒進步啦(自理方面)

報告完畢..hehee

11 則留言:

  1. 好奇怪的現象就係... 點解而家係家長怯多過小朋友呢? 哈哈
    小朋友真係淡定過我地囉

    回覆刪除
  2. 一星期三堂咁多呀… 無錯,一方面好想bb自由快樂享受童年,一方面又怕佢給比下去,第時大個缺乏自信,做父母好矛盾。。。包包都係細b,唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話多..有人話少..hehe不過個天安排...而家星期六幼兒中心因為人數不足..取消左班..所以朗朗而家1星期返2堂...我都唔再報啦~hehe

      刪除
  3. 香港地做家長真係好大壓力, 又想佢開心, 又怕佢輸蝕...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係..呢種矛盾心理係咁係腦入面打轉...所以搵PG...我大前題係要佢開心既..為主~

      刪除
  4. 一星期三堂都多喎,我宜家都只係一星期一堂咋,我當日本身唔諗住讀N,諗住反正細B K1無人收咪下年囉,點知又竟然有人收佢讀N囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 收左係好消息呀!!起碼唔駛煩先~~
      好多人話讀左N..自理能力好好多架~

      刪除
  5. 返下PG都好, 接觸下吾同小朋友都幾好架!

    回覆刪除
  6. 我都仲諗緊上不上PLAYGROUP呀。3百幾一堂,都不算貴,我估一般都係咁上下。

    回覆刪除