2014年4月7日 星期一

Elon成長記 - 15個月

朗朗咁又進入第16個月

好好去記下15個月進展情況先~~hehee

行為狀況:
15個月..今個月我覺得佢學習有d.............神速...
上個月識行..未識走~~今個月已經識走了....一話追追追..佢就好興奮咁走走走
今個月仲識學人有step咁踏腳跳舞(但都係左右左右,,,唔好諗到佢咁醒)
識聽左好多指令, 如: 掉垃圾, 關門, 開, 刪, 拎xx比我丫
說話方面..都有dd進步,,,
今期勁同佢玩baby can read既字卡...
我不得不講...堅得喎!!只要肯陪佢玩..佢真係好快入腦..


今期識多左講: sit down, up up pls (佢係想講stand up pls), 攞, 餅, 食, 好同唔好, 有同無(多數乜都話無=.=)..

字卡而家打開叫佢可以自己讀得出既有↓↓
身體: ear / eye / mouth / finger / toes/ foot / head <= 呢d佢都會加埋動作,,hehe好搞笑

動物: 馬ar(最大聲最自信) / 牛/ 豬/ 雞/ dog / 呀bee ar(即係cat=.=") / 雀 / bye bye bye(即係butterfly,,哈)/ 呀份..ar(即係elephant) / 魚 / tiger / lion..大約係咁上下..

而家勁教佢叫自己名"朗朗"..可惜佢好似無意識呢個係佢個名咁..

成日"bb".."bb".....遲d k1 interview問佢叫咩名..佢答bb就真係大鑊鳥=.="

食奶/固體狀況:
仲係keep住食奶奶...每次8.5oz - 13oz不等...佢睇情況~

而固體,,今期已經唔like食粥,,一餵就吐..

呀婆d靚粥已經比佢搞到再度收爐=.="

我呢個無飯煮婦..唯有煮西餐....蕃茄肉醬星星粉/ 薯仔西蘭花星星粉 / xxxx星星粉

係..今期朗朗淨係愛吃星星粉!!

有次我煮差唔多size既abc粉比佢..佢竟然唔食...我真係爆左句"頂丫!!!"

但佢唔肯食,,我都要屈服...再出動星星粉...碗abc粉唔想浪費

迫朗爸啃晒去~~哈哈

至於生果今期最愛已經唔係apple,, 係mango...好毒既生果(我角度,,)

但婆婆又比佢食...話間唔中一次無乜所謂喎!! 

零食方面: 而家我同朗爸食零食要兩手準備↓↓

因為佢見親我地食..佢都會行過黎um...示意要食..

我又點會比佢食大人零食..hehe

出動星星餅...so朗朗印象中既零食可能只有"星星餅"

我都係為佢好...哈哈~~

再大d先食啦...呀囝~~~
 
身體發展: 
15個月
今個月我都驚自己眼花....但度一度..真係高左好多!!
今個月高度90cm...體重26lbs
仍然著90碼/2歲既衫/褲....
鞋仔size無變都係us5碼~~

尿片方面...仍然大碼片

出牙情況 
上面4隻門牙..2隻大牙

下面就4隻門牙,,,2隻大牙
即總計暫時12隻牙仔~~
 
與大人溝通方面: 
15個月..
仍然都係不停灌輸禮貌概念
入屋叫人...入廟拜神..
so朗朗好聽話...佢見親有廟有神口都拜...
連行過見人地有揮春都話要"拜拜"...真係失禮晒~~
over左..我會慢慢教返好去~~哈哈
今期同佢玩砌mega bloks...真係砌得唔錯~~~
仲識拉住我隻手過去枱仔講"砌" 示意要一齊砌
仲有..換片片..放cushion係playmat...同佢講換片..
就就會自動波訓落去↓

不過訓得好唔好就見仁見智啦~~
仲有會同你講坐坐....而家識得自己坐chair仔...

今期最愛係玩"呢埋"躲迷藏...佢真係會好努力咁去搵你
但佢都會好奸咁偷望我=.="衰仔..
*****************************************************************
 15個月既朗朗 ....痴身非常

唔知仲咩...如果一對一..
我去邊佢都會跟住晒...
我係廚房洗個奶樽...都要入黎攬住我對腳=.="
心諗...囝呀囝...駛唔駛咁痴纏呀喂...
一叫佢出廳玩toys先..就攬得仲實d ..okok

去廁所...都逃不過要開住門去..
if close左門,,佢會起勢咁叫...再唔應就大喊..為免佢引發鼻水..我多數開門..
總結...one by one既兩母子....媽媽係不宜這段時間開大的..
15個月報告完畢!!!




8 則留言:

  1. 好攪笑呀!13安真係好勁喎!我覺得朗朗識好多野呀,拜神都識!好叻叻呀

    回覆刪除
  2. 嘩﹗朗朗真係好高呀﹗我最近幫燒腩仔度都係得80cm咋﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢可能似朗爸..我就驚佢咁快高..之後唔識高=.=(又忌人憂天中...)

      刪除
  3. 咁黐身? 妳個心係咪暗笑緊呢。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾時都話你了解我,....wakakakakakaka

      刪除
  4. 15 個月識講咁多嘢好叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehee,,,,希望真係叻啦~~仲有好大進步空間..

      刪除