2014年4月3日 星期四

電動吸鼻器

話說朗朗每逢一病...

本人都會係方寸大亂..

周圍搵d扶助既野可以令朗朗舒服d
(錢亦係咁飛走晒)

好早期..我係blog都講過好想入一部台灣出品既小熊吸鼻器
↓↓↓

 結果之後我係朗朗好返時..係無左件事既~~

但當朗朗又再中招時(上呼吸道感染)勁流鼻水時...

本人又再焦急起來~~

左搵右搵..直接聯絡埋tw供應商都話唔送香港

 係好灰好灰之時..

我唯有用返兩管式吸住先..

點解我咁想買小熊吸鼻器?

因為我睇過好多資料..佢地會吸得深層d..

唔駛下下只係吸表面果層..

咁樣吸得深層d自然快d好(女人係易呃d)

朗爸都問過我仲咩唔買香港果d 手提式...

okok...上網睇得太多

一係話吸力麻麻...二就話吸唔到濃鼻涕..

咁我又唔想買..都幾舊水一個架嘛!!

但係某一日...朋友竟然送左我呢部↓↓↓
 MEDIPRO

朋友話見朗朗成日都流鼻水..咁啱又見有團購

咁啱又朗朗生日我叫佢地唔好送玩具..

所以就揀左呢部野比我~~

其實呢部我都有諗過..

但果時睇yahoo d試用文...又無相證明吸唔吸到

但又一味話好用(咁你信唔信丫=.=")

所以我都唔敢買...

結果係朗朗鼻水侵襲某日...

我就試下用.....結果係.........
都吸得幾勁呀!!

**喇..呢d咪叫有圖有真相囉~~~我唔呃人架!!wakakakakaka

至於朗朗既反應係.....爆喊~~

但唔理..照吸..

但吸完要盡快令佢收聲...咪d鼻水又再積過=.="

用左幾日..佢開始習慣..

流鼻水情況亦真係有減少...

暫時我覺得呢部吸鼻器係值得買既!!!

*******************************************************
 好..咁小熊果部又點呢

我係朋友ready送我時..我已經係淘寶搵左個tw seller訂

真係...多謝晒=.="

唔駛三日都送到香港
 

就係呢部...成惠rmb998,,包直郵台灣到香港

仲要另購變壓器同插頭

我自己試過吸....大人都用得..吸力就真係比MEDIPRO強少少

但暫時就仲未用得著...

希望都無用得著既時候啦~~
 
NOW
有濃鼻涕就用小熊..

稀鼻涕就用MEDIPRO

但為左朗朗..家有兩物

當看屋嘛!!!
 

9 則留言:

  1. 嘩rmb998都幾貴喎,有無試過用生理鹽水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好貴,,但朗一病我乜都願買架喇~~今個月又買少幾件衫了~kakaa
      生理鹽水我一直有係佢病時洗鼻架~~但佢鼻水處於勁易流出黎階段時, 我索性唔用鹽水係咁吸...

      刪除
  2. 香港手提式嗰啲真係無用,我買咗用咗一兩次已經無再用!
    小熊嗰rmb998真係好貴吓,不過最緊要好用

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..不過呢部手提式真係好用,,但個吸口窿,,好易比d鼻涕塞返住,,要清左先可以再吸,,,哈哈..但總好過用兩管式..我好易交叉感染T.T

      刪除
  3. 真係好貴喎,不過我買過D手動吸鼻器真係無乜用,把幾火都係就咁用棉花條同佢撩加洗鼻就算

    回覆刪除
    回覆
    1. yesyes...真係香港果d唔敢買呀...但朋友送就試下..但呢部我又覺得work呀~heheee
      朗有鼻屎..我都用鹽水加棉花棒就算,,,朗而家見到部機都識驚..hehee

      刪除
  4. 朗媽好揼本呀, 平日淘寶如果過$200 嘅嘢我都會唸好耐架 (姑寒媽) hahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe..so我成日話自己發囝瘟..
      我情願你一世都咁姑寒...蛇仔明永遠唔駛用呢d閒錢仲好呀~~hehee

      刪除