2014年4月2日 星期三

這樣的我,,你還會抱我嘛??

忽然感觸..

話說上星期...一家三口齊齊染上呼吸道感染..

朗爸決定唔返外家困獸鬥..

而我...某日S.L.睇完dr.就返外家幫婆婆手照顧鼻水直流的朗朗

朗朗今次係因為轉天氣+停左supplement 一排..又再出事..

我馬上即刻去iherb到訂返d supplement返黎


3日到手...(順手訂埋野比自己..哈哈~~)

好了...回到外家..

同朗朗玩陣..食下午飯..

約下午三點多我就暗朗朗覺覺~~

病了..我一定迫佢訓..因為休息係康復最大既起點

好了..訓著左..大家一齊休息下

點知朗朗熟睡中...無啦啦咳醒(估計鼻水倒流)

仲咳到嘔...嘔至半身都是

佢仍然不停大喊..我知他好辛苦..

婆婆入來幫忙淩空的抬住朗朗的腋下..因朗朗衣服滿是嘔吐物

但朗朗不停喊...就是想我們去攬攬他..

因為朗朗自己嘔到自己都驚了..

這時...我個心已經乸得令我不由自主從婆婆手上抱回朗朗..

再將朗朗抱入懷中...安慰他..

說著..乖囝,唔駛怕, 媽媽係度...有咩病就比晒媽媽~~

一路拍著,,一路說著

朗朗就收聲了...沒有再喊...還再次睡著~~

我持續抱了30mins..好讓他熟睡才放下他好好的睡一覺

而我只是用消毒紙巾抺了抺衣服,,,就讓他繼續睡..

對..或許不衛生吧..但我只想朗朗好好的睡一覺~

 墊高了多成吋的枕頭上.. 

朗朗一睡..睡了3小時...很好很好

婆婆清潔地下後跟我說"呀B咁污糟你就唔好抱住佢啦"

我只係回左一句"我只係知果刻佢好需要我抱一抱"

婆婆沒再出聲..

****************************************************
朗朗...

他日媽媽老了...也是這樣污衊了...你能不能這樣的抱一抱我?

你不會..不要緊...

因為媽媽仍然會一直都會保護著你的身及心靈上的需要..

愛你的媽媽上~

7 則留言:

  1. 同樣身為慈母既我 (咳咳), 我估都會咁做...喺佢有需要時, 污糟算得係咩喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. (咳咳) 點睇你都係慈母啦~~咪田鼠B點會咁愛你~heee

      刪除
  2. 睇到我眼濕濕!!我相信我都會咁做。有時包包發惡夢我都會講“媽媽係度唔使驚“,有媽的孩子像個寶是真的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又催淚添..不過真係..有媽的孩子像個寶,,母親節比人睇重d係有得解..hehee

      刪除
  3. 呢個真係自然反應,上星期燒腩仔都有晚因為鼻塞半夜醒咗勁喊瞓唔返,我都超心痛只可以攬實佢安撫吓,後尾一向堅持唔同佢同床瞓o既我都心軟由佢成晚瞓我個身到

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀!!!見佢地咁...真係唔忍心分開訓架~~
      我都成日同自己講..可以一齊訓既時間有幾耐丫...佢大左都唔會同我地訓~~趁佢地仲細..我地要痴多d佢地,,hehee

      刪除
  4. me too 我諗我都會!唉。但現在媽媽污濁我會叫佢洗澡!真不孝!

    回覆刪除