2014年3月31日 星期一

工人..你幾時肯來呢?!

話說之前講請工人..

其實都係11月開波搵agent..

12月揀人...

等到1月尾先有文件簽..

agent仲promise我三月尾前一定到人~~

fine!!!!

咁到3月中....

我仲未收到消息..咁照常理就去問下啦~~

點知話個工人文件有d問題..

要再等下

到3月中後..再問..

有好消息啦~~話可以安排27號到港, 等埋驗身report...29號接人

勁理想啦+勁開心啦~~

點知...到 3月25號仲未見佢地re-cfm我

又打去再問...之後答覆係delay既

問佢啦...

佢答我因為印尼人做野好慢

所以今次講左唔代表佢會訂機票

我已經有少少著燈...但朋友介紹既..我忍!!

我都好耐心等..到28號我問佢有無消息~~

佢又話無..叫我耐心等下

我終於忍唔住爆...
 

"我唔係想急.. ,,將心比己..比你等咁耐你會點..

之前拖到1月先有文件..我都算..

而家又一拖再拖..仲要係無reason..一味話佢地印尼做野

你地合作伙伴無交流架,,你地唔駛set個期比佢地慢架~~

慢都有個限度架~~~你咁樣收左錢又無了期

你叫我點??我個囝邊個湊???

我只係要一個真正reason 都咁難??

果邊做野慢都有個譜架..我唔覺得呢個係真正reason囉!!!"

好啦~~爆完..

佢都好好聲氣話再查下..

幾個字後就覆我話係仲欠一份文件??

我把火又著左

續說

"又差份文件??咩文件..上週唔係話已安排今週到???

而家又話差份文件.,.乜一時一樣??

老實我對你地已經好容忍..

而家一搞..足足4個月...我唔知為乜野

朗朗又要臨時比人湊..如果係當時唔好promise我

係..我知無話一定..但你地未收錢時唔係咁講??

我而家可以點?去消委會投訴呀??"

ok...潑婦罵完..

佢地唔知係咪驚..即搵最大粒boss同我傾

boss都好nice既其實..

佢話一定幫我盡搞...

 最最遲4月中一定交到人....promise!!

我而家可以做..唯有等...

唉~~~好無奈....

我希望佢公司最大粒出動真係有好消息啦~~~

我覺得佢地服務態度唔差

但唔代表可以咁樣一拖再拖...

影響晒我預算

而家又要麻煩婆婆幫手湊多2星期...唉~~~

 

 

12 則留言:

  1. 我同你個case啱啱相反,我一月搵agent兼揀人,佢話要5月至到,點知2月已經話個姐姐可以嚟,但因為我哋唔想佢咁早到,所以叫佢5月至好嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩~~快成咁..同你調轉就好了~~
      唉~~~婆婆都開始有d投訴..嗚T.T

      刪除
  2. 我之前都有不快經歷,轉左agent ,個agent好好,跟得好緊,又幫我寫信畀入境處。其實如果無咩問題,一般兩個半月到就攪到黎香港,我覺得遲遲都攪到嘅agent係跟得唔緊囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯..真係踢一踢先郁一郁..救命ar!!

      刪除
  3. 嘩, 咩agent黎架, 好鬼唔掂喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係2個字"垃圾"..我黑仔啦~~唉~~

      刪除
  4. 呢個agent好似要踢一腳先郁一郁咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀..唔問就無reply, 要追先覆一覆..救命呀
      未收錢又唔見佢跟成咁...唉~~

      刪除
  5. 我家姐d同事請工人時,話要成月打电話去agent到,要跟貼d!
    我第二個係12月頭請,1月尾就到啦,我都估唔到個agent咁好!
    你要問清楚欠什么文件?無理由咁耐架!passport过期定什么的?有入境處申請编号吧?可以自己上網查進度!
    我第一個工人姐姐,就比我查到個名同另一人相同,agent要工人從学校返乡下拿出世証明,跟住屋企有人病逝,我又再等!
    你唔好信個老细有多nice,明天、又隔天再打电話去追問!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你啱~~我唔會信佢架~~
      我而家做左煩人..日又追,夜又追..成日唔覆我既話半夜都msg佢呀!!

      刪除
  6. 我果時都等左好耐,原本有個覺得ok,點知過一星期佢話佢個仔唔想佢黎香港,到而家果個姐姐好彩係我生bb前一星期黎左,如果唔係我就大獲,希望你姐姐快d到,又乖又錫你寶貝啦:)

    回覆刪除
  7. 承你貴言呀~~thanksssssss!!!
    真係等......得好唔奈耐=.="

    回覆刪除