2014年3月28日 星期五

小戰ikea~~


 雖然姐姐久久都未到..
(之後我會打下我同agent有幾爆既內容)

ok...btw...請姐姐...姐姐日常所需我都要ready好~~

由於淘寶砌得太過激烈...

我呢個c9要抖下,,,真係又搬又抬又砌又執,,,

真係有點兒攰.,,,

雖然床..我係淘寶都有睇過
(我都話我係淘后架啦~~)

淘寶睇中呢隻↓↓
168*88*40 = rmb398

仲未計運費..好似唔多抵..
(仲要自己砌喎..時間都蝕埋)

大家有無留意...我係睇兒童床,,,哈哈~~

因為jj身高比較細粒....我決定揀張慳返d位
(但大前題我都可以訓得落為標準啦)

 結果今次真係唔搞咁多...去ikea買張算

本身睇中張成人單人床...特價299(好似)

但去度量一量個size...嘩~~成190cm長...

由於姐姐係同99同房..姐姐係訓近門口位置..

所以再睇下啦~~

去左兒童部睇左呢張唔錯~~

 HKD5xx

長165,闊2呎既兒童床..

大無謂精神..係ikea成個身訓左上去~~哈哈

朗媽身高164cm....訓落去真係剛剛好

姐姐身高153...應該無咩問題呱~~

結果就買左呢張....

再來....想比朗朗個膠櫃姐姐

咁朗朗就買返個實木櫃..

我地最後係兒童部揀左呢個↓↓
hkd1790

櫃門轉左做綠/白/白/綠

我地最後去左收納部買多個床底儲物箱
 係比jj放野..

其實膠櫃4格..上2格係比佢...下2格都係放朗朗轉季衫

99亦ready多自己2格櫃for佢不時之需
(當然佢無要求我地唔比住啦)

埋單..都金架..ikea運費同組裝費係另計..

ok...唔理咁多..慳功夫為上~~

淘寶果筆都慳左啦~~

heheee

而床褥我地無係ikea買...太太太太貴啦~~我覺得

結左去左海馬訂....健康床褥

訂造連送貨都係5xx..

抵成半呀!!

張床黎到..朗朗自己跟埋入黎

仲好興奮自己爬上床..我好suprise呀!!
(係..佢咁大個..我第一次見佢爬床..因為我地d床太高..hehe)



呢張相,,,係咪完全唔似一個快16個月大既小朋友..哈哈

我仲無聊到叫佢再爬拍片紀念...


發囝瘟又黎啦~~~哈哈

好啦~~發完瘟..

床單我係淘寶買的..實在太抵

rmb27一套...質料真係唔錯的

 買左呢2套比姐姐替換..

來到我已經勁量消毒去洗..哈哈~~以防萬一啦~~

希望姐姐可以準時到達啦~~

唔好搞到我去tw先黎到...咁就濕滯啦~~

唉........................

12 則留言:

  1. 朗朗好高大呀⊙_⊙, 佢坐上床張相,加上佢個潮頭,成個小童咁, 唔似16個月Bb

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe,,我自己都有感呀..成個小朋友..唔想BB了~~

      刪除
  2. 朗朗真係好大個,完全唔似得16個月

    回覆刪除
  3. 唉,點解我唔早啲識你?!我買左張靚床同床褥畀姐姐,個個黎我家都話乜姐姐張床咁靚!床單我買嘅雖然唔係貴野,但你呢set 27蚊實在平得過份呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好早識我架喇....係blog..哈哈..
      只係我今篇blog出遲左~heheeee

      刪除
  4. 朗朗真係唔似16個月呢!
    希望工人姐姐順利準時到!

    回覆刪除
  5. rmb27一套真係平得好過份!
    呢個姐姐153.... 下次如果有機會轉姐姐係咪要設高度限制? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我諗過..到時真係再請...呢張床留比朗朗訓...唔會浪費..xp

      刪除
  6. 朗媽, 可唔可以SHARE 床單條LINK 俾我呀, 我都要買俾工人呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲左覆你tim..唔好意思呀!!
      link: http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.9.139.2JoDb0&id=21193240327&_u=45uqjfrd035
      你去睇下丫^^

      刪除