2014年3月25日 星期二

再來~淘物誌@家居篇

又懶左幾日..

因為真係忙..哈哈~~

工人姐姐一拖再拖...又話要delay..

我真係好想講no more~~

BTW...朗朗全身搬回..

屋都要執架喇~~

係淘寶淘左幾樣額外儲物架..

今次都幾重同大件..

所以運費都唔平..

但計返落..其實都平過香港既~~hehee

好..黎個宜室宜居先~~

屋企太亂~~見笑啦~~

變身前 - 後廳
 呢個係套房既小廳...

由於裝修時plan裝電視..點知裝好3年都未肯裝~~

索性將呢個電視櫃加高...增加儲物空間!!!

圖上..吉櫃係ikea購買既兒童衣櫃!!

 變身前 - 房中書枱/床頭櫃
 4個字 =>七國咁亂!!!!

平時返完外家探朗朗都唔想再執

d野好又似唔夠位放....索性亂擺~~~

連個蚊網都爛埋..

真係唔知以為呢間係雜物房!!!

好啦~~~

所以係淘寶買左d增加儲物空間既野

先來~~~

 係淘寶睇中一間...

呢個好似幾靚...小層架+動物儲物箱...

整齊得黎又幾搶眼...

但呢間個層架就有d貴...我想要既係3層..

佢賣一個3層要rmb109(香港工X會一個賣299)

咁我要3個3層架...即係rmb 327 約hkd425 3個

仲未計d箱及運費..好似唔多化算..

所以就左搵右搵..搵到間..無乜色揀..

但就rmb66/1個,,咁3個都係rmb198...約港紙257..

即刻覺得抵左...3個價錢=香港1個!!

咁就仆鎚買左...total計埋公仔儲物箱連運費..約hkd200一個!!

平均每個平hkd99蚊..hehe

好抵呢~~~c9數

其實層架..來貨物品質唔差..盒面係日文..出口日本咁款

包裝好好..無爛...

又發揮我天生木工本能..左揼右砌..

約2個鐘..連執埋野..鍾意搞掂個後廳...


有無覺得乾淨左呀???

註:下面果三色櫃我都係淘..約rmb50.4一個...

後廳k.o左..

咁到房啦~~

又係淘寶睇左~~
 電腦架 - rmb58

 書架 - rmb 79.2

有砌櫃經驗後...呢2個就輕鬆好多啦~~
(係..都係我砌...我係唔比戴生幫..hee)

 今次唔駛1個鐘搞掂~~

yeah!!!!
 size剛剛好~~

戴生話就黎可以放到上天花板..

哈哈~~我係唔會理佢...因為佢d野係最多!!!!

 即刻整齊左~~

不過太攰無細緻咁執..

求其塞住先~~hehee

好~~另外又買左個裝護膚品既架仔~~

 rmb28.3

 即刻企理晒~~hehe

而浴室都買左2樣野for朗朗既
 朗朗開始學刷牙...洗手..呢個啱駛呢..只係rmb18

 再來佢沖涼d寶貝呀!!!

平時好煩要等乾晒水先拎返出去放..

而家索企買個乾水收納藍黐係企缸到唔駛咁麻煩啦~~

呢個都唔貴..rmb28

同一間..2件國內包郵~~

 再係朋友介紹下..淘左兩個ipcam

係for工人黎用

香港我知要6xx一個..而家淘寶rmb295

我買左兩部...呢個brand超易裝!!!

再買多2條3米火牛線都只係rmb40..

**********************************************************
好了...呢幾日就係忙住睇呢d,,,,好忙呢....

仲有工人姐姐張床都未送黎~~唉~~~
(註:床係ikea...無心機淘黎再砌了~hehee)

我真係好hea.....

最後送上一個唔肯食粥..出新招 lur地既小朋友相片



嘩~~個樣可憐到呢...唔知以為塞佢食乜咁慘=.="
(是晚..鮑魚仔+瑤柱瘦肉粥)

好啦~~食完半碗....話唔駛佢食啦
(cos過左30mins我就唔餵)
 
話沖涼涼..即刻開心返晒=.=



囝呀囝....食野乜好難架咩=.="

被佢激c.............

10 則留言:

  1. 我都岩岩換左床同電腦台。等我再慢慢執執執 。等anki 可以放張bb 書枱 嘻嘻。你d 公仔點整架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指櫃門d動物公仔??
      我係淘寶買架咋..但都成年前買落~hehe

      刪除
  2. GEL 頭朗朗好型喎 ~~~~~
    朗媽你真係好鬼本事, 淘加切~ 勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢個頭好型呀!!hehee
      唔好咁講..只係我當佢地lego咁砌..hehe

      刪除
  3. 層架好抵呀,我諗我遲啲都要執執屋企!朗朗鮑魚粥都唔食真係唔識食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你而家應該無咩時間執,,等包包再大d先~hehe
      而d粥...由佢偉大既媽媽包尾~~wakakakakakaa

      刪除
  4. 點解又delay呀?
    唔食粥要lur地? 曳曳豬呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~~agent話係印尼果邊office工作效率慢問題喎
      我問係咪個工人唔想黎..佢地又死話唔係~~
      我就黎比佢地激c,,,一拖再拖..T.T
      佢係呀..lur地..我就黎eq爆煲,...打佢架喇!!

      刪除
  5. 加咗D層架之後間屋真係整齊好多,不過最大功勞都係媽媽你又淘又砌又執啦﹗
    鮑魚粥都唔食咁大晒?下次請EE食啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaa真係先苦後甜,,砌完間屋整齊晒..乜都值!!
      好呀!!下次有機會實請你食~wakakakakakaa

      刪除