2014年3月5日 星期三

再來~淘物誌@雜貨篇

好~~~抖左2日病假(又氣管敏感咳=.=)
再開波打埋雜貨篇先~~
今次雜貨....都幾雜下~~~
(係我懶得分類...heee)
先來....大型清水畫布~~
 呢個...見好多fb上美國代購都有~~

本身都想買正貨既~~
可惜每次都遲人一步..截左單先知~~
okok...上淘寶搵下有無所謂既"尾單"...
其實一搵就真係大把~~~
見到價錢唔貴...只係rmb44.8, 仲送2隻筆

玩法: 係筆入清水..在畫布上繪畫..唔會整dirty其他地方..

啱晒唔想抹野既媽咪...即係我

送到黎即刻消毒下就比朗朗扮下唐伯虎..wakakakkaa
 故有唐八虎畫山水畫..

 現在朗朗亂咁畫..wakakakakakakaa

 亂畫得黎好認真架 <= 係有d矛盾的~~heee

完成..媽媽代簽朗朗兩字..名畫一幅誕生......
但15分鐘後消失~~wakakakaaa(d水乾左就無晒)
抵玩丫~~~
************************************************************
好...再來
之前訂果批書...
已經比朗朗睇厭 or 殘暴對待至體無完膚...
so又係時候入下貨~~
入貨前又問下個教幼稚園既朋友..
佢叫我買d可以開腦既書比朗朗睇
or可以陪朗朗畫or玩既...
結果我就買左
 左:動物磁石書 rmb 41
右: 動物書 rmb 19
(事關朗朗真係好喜歡動物書...所以入貨)

貼紙書4本: rmb 4 ~ 4.5/ 1本
智力開發200問(1-2歲): rmb 5.8
我1歲: rmb 9.6
寶寶連綫: rmb 5.5/ 1本
左腦, 右腦開發: rmb 7/1本
peek a boo: rmb 3.5

係咪好抵呢.....

朗朗有新野實鍾意..不過我係逐樣比佢..
呢類書...真係要陪佢玩..
咪下場真係...仲慘過d廢紙..哈哈~~~
*****************************************************************
  又再來...
話說每次幫朗朗剷頭..
就算我攝晒枱布...個領位都會攝到頭髮..
果件衫就....有排我搞..又要用膠紙痴返d髮碎
又要洗...痴極都仲有髮碎,,,真係好麻煩~~
所以決心唔好慳...買個小童專用既剪髮墊..
希望一勞永逸
 但taobao其實真係好多款...
我要決心搵個"樽領 "款...咁先可以防到d頭髮攝入衫入面~~

結果又比我搵到..

呢個所謂既出口貨

 真係包裝得幾好~~
 有個袋裝住....收納方便好多~~

 重點就係呢個..領位係高身...仲要係d黐毛髮質地...

我覺得會防到碎髮多於圓領果d款
仲有一個倒髮碎窿..唔用時可扣埋...剪好先一次個倒...好方便!!!
呢個睇落好似好好既髮墊..成為rmb 48包郵^^
另外於同一間亦買多2樣野~~
 bb車cover : rmb 30

 同一條底褲型既chair belt : rmb 30

買黎係for旅行用...驚到時去d地方唔係度度有bb chair...

呢個細細條..不錯用唷!!

好~~淘物誌報告完畢...
其實仲有一篇家具篇...
收齊貨再介紹啦~~~hohohoho
 

10 則留言:

  1. chair belt 唔錯咁喎, 可唔可以share 條link呢?? 我都想買, Thank you ar

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然無問題啦~~
      http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.IyoFcP&id=3634942622

      刪除
  2. bb車cover幾好喎~可唔可以share條link?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係覺得佢好似幾抵..所以買左..
      你去呢條link睇下 http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.enEaSw&id=4775484032

      刪除
  3. 張畫布幾得意喎!bb車cover都好呀,我依家用垃圾膠袋套住ja

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!塊畫布真係唔錯~~
      我99本身都係用黑色垃圾袋套住,,但放左係廳..好似硬係唔知點~~
      所以買個cover...感覺即刻靚晒~~heee

      刪除
  4. 貼紙書好抵玩咁喎,可唔可以share條link來研究吓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok呀!!!但朗朗要睇住佢..今期牙痕乜都塞入口=.="
      你去呢2條link 睇下
      http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.kUdojB&id=19174201394
      http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.Ghj1J6&id=19813526538

      刪除
  5. 得我遲D又入下貨先heee

    回覆刪除