2014年3月10日 星期一

敏感@工傷?!?!

話說某一日..

同事部電腦死q左~~

咁個個都話自己電腦白痴..okok
(公司係d小型公司...得幾位同事仔)

我都有咁同boss講~~

但boss實在太睇得起我啦(maybe我係全公司最細果位)

佢就叫我幫幫手..

好~~~一黎就叫我拆個千年機
(內附大量塵埃)...

咁其實我係識少少既

算啦~~當幫下個同事..

點知搞完一輪隻手就出事

無啦啦好痕...

我估係約10mins後仲出埋粒粒..

過多10mins變到咁↓↓↓ ↓↓↓ ↓↓↓ 


成隻手起晒紅點,.,,仲又痕又痛...個掌心仲好慶架!

我上網查下啦~~睇到話呢d係敏感...可能dirty野引起~~

咁我絕對有理由相信係d千年塵囉

果下又唔知睇唔睇醫生好~~~

我又無同boss投訴...
(我真係好想問咁樣當唔當工傷架!!!哈哈..不過係敏感唔係傷=.=)

我keep住用搓手液去搽手..

約痕左約2個鐘先醒起!!!!!

醒起個袋有盒朗朗用既burt's bees 紫草膏(我叫佢萬用膏)


咁就搽黎睇下..睇下好唔好d啦~~

因為太痕了...我自己keep住一乾就再搽一乾就再搽..

如是者到下午三點幾(即隔左2個鐘左右)...

 終於有好轉了~~






無咁紅啦...d粒粒已經開始消

最最最重要......係無咁痕了!!

thanks god!!!!!

我可以慳返二百幾唔駛睇醫生...

之後果兩日都keep住搽...

d粒粒係第4日先完全退晒...

嘩~~真係好麻煩...

乜我生完咁多呢d身體小毛病..

估唔到自己連塵都會敏感.....

不過今次不得不讚隻萬用膏...

好在之前團購買多左幾盒啫~~~cos香港賣到貴晒~~hehee

誠意推介呀!!!

8 則留言:

  1. 我都覺得生完真係易D 有小毛病, 可能年紀開始大

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多人都係咁...而家樣樣野都小心d..haa

      刪除
  2. agree, 我生完都病左幾次,不過我覺得係唔夠休息,抵抗力差左

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同..休息真係少過之前好多...但朗朗算係咁...因為佢都係豬仔一名~haa

      刪除
  3. 我屋企部腦都好慢喎. 幾時上黎幫手睇睇 XD
    我用緊隻叫rosebud既野. 香港又係賣到好貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我驚越整越慢咋喎~~XP
      呢隻我好多朋友都有用呀..見而家好似有團購特價..YAHXX..你快去睇下~HAA

      刪除
  4. 我都覺得生完寧捨多呢D小毛病,不過都好彩唔係大病啦,敏感起我通常會狂灌水落肚,然後keep住去小便,有人教我話咁可以將D敏感污糟嘢係身體入面排返出來,我試過都work㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係小病是福呀!!!
      等我下次學下你呢個方法先~~唔該晒呀!!^^

      刪除