2014年3月2日 星期日

再來~淘物誌@玩具篇

好耐無打淘物誌~~

今期又淘左d平靚正既野~~

先講玩具先~~~

話說某日同朗朗去左"湯你"

佢好醒咁跟其他小朋友一齊彈

邊彈邊望下我..又笑下~~

佢好鍾意咁...

 所以...下意識我就想買個玩具琴比佢~~

但咁細過..又唔想買咁貴...

所以又淘下有無荀野啦~~

結果又比我搵到個英文版既電子琴

 就係呢部..

因為淘好多都係按扭都簡體...

幾經辛苦先搵到個英文版(繁體更難搵)

所以就仆鎚買左..成惠rmb155

另外再加多個醫生玩具套裝rmb26

2件包郵..到集運
 *****************************************************************
好快就到集運到香港...

到左香港...

朗朗真係好大反應..

佢見我拆..佢係圍欄入面已經咆哮=.=

叫我比佢...

咁當然..呢d野我會消毒左先比啦~~

好啦好啦~~係嘈音聲中....砌掂左~~

睇下朗朗玩成點啦~~↓↓↓
 自己識坐上去架~~型呢~~

 又彈下..(正確黎講佢係拍琴..唔係彈琴)

 又講講音質..

音質唔好期望太高(我一早無期望^^..hohoho)

因為do re me係完全唔準既...

但就好多首歌仔可以播放..

仲有個mic可以唱下歌..

咁用黎玩下都幾好架~~

好~~等朗朗開個小型演唱會先..wakakakakaka
謝謝收看...

如果係無線mic...表演得更理想(或者話啜mic啜得更理想)

由於淘既關係....我地唔想佢再啜...故收起左個mic..等大d先比返佢玩啦~~

另外一個醫生工具箱..

品質..真係好一般..

一分錢一分貨啦~~

但比朗朗玩下都ok既~~~~

玩難唔心痛果隻~


雖然話物質麻麻...

但聽筒係有心跳聲加閃燈..

耳探/照牙器係有燈 ..

所以廿幾蚊算係咁啦~~~

好~~玩具篇講到呢到..

下篇又打下淘書/雜貨篇


8 則留言:

  1. 嘩都幾大舊喎!朗朗真係鍾意喎!不過do re me 係唔準-> 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯...真係好鍾意..但音質真係不可恭維..wakakakakaa

      刪除
  2. 朗朗媽你有買圍欄俾朗朗? 我都想買呀, 但身邊人話冇用, 困佢唔住, 你點睇呀, 同埋你喺邊買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個圍欄其實係朋友送比我架~~
      你問我有無用..我覺得如果你唔想成日係屋企看牛仔..有圍欄其實係幾好架~~唔怕佢周圍搞搞震丫嘛!!我就覺得自己不能沒有它..哈哈!!
      我只係另外係淘寶加購多兩塊..我比條link你睇下^^
      http://item.taobao.com/item.htm?id=16536161269

      刪除
  3. 朗朗好LIKE個琴喎,mb155都抵,我見香港要賣400蚊

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港真係貴架~~平平地睇下佢係咪3分鐘熱度先~~
      唔買貴野住heheee

      刪除
  4. 好正,朗朗真係拎住個mic唱歌咁﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. hehee..佢真係拎住個mic....黎啜..wakakakakaaa

      刪除