2014年4月22日 星期二

My Birthday~

今年又大一歲啦~~

生左朗朗....每個生日節目都係就返朗朗..hehe

今年又去OP啦~~~

朗朗16個月...應該識睇動物..

唔會好似上年朗爸生日仲係一舊飯..heee

好,,我地呢個懶人家族..

係屋企mi mi 磨磨成點先出門口..

好在一落街就有車...

點半到撻OP...

 我地今次無帶BB車...其實真係豬左~~

不過算啦~~朗爸今日會付出佢百分百奶力去抱朗朗~hehe

第一站..海洋館..朗朗好like魚魚架~

 勁專心呀!!一路睇,,一路魚呀魚呀!!

 繼續魚..魚足成程...wakakaka

睇完魚魚...就去睇佢第二最愛..雀雀

時間夾到..去睇左"天上王者"~
 一開場..勁專心!!!

但一見到d大鸚鵡..就拍心口話驚驚~~

但睇睇下又唔驚lu

完場就可以去影相了~~
 
 勁望住鸚鵡,.,完全唔識望鏡頭=.="

朗朗最搞笑..到走時...係咁指住d鸚鵡叫parrot!!

我同朗爸都O左咀...平時唔見佢叫架~~

同佢玩字卡都唔多講

竟然今日見到真既鸚鵡佢識叫...

今次又覺得賺左咁...heee

好啦~~睇完就去玩木馬

 去到玩..已經係呆樣啦~~

即係開始眼訓....

但仲差少少就食奶..

同佢去埋玩小火車先~~拖延時間..hehe
 繼續係呆樣既

 叫佢笑笑影相...索性唔望你@.@"

好~~~媽媽屈服...提早餵你...比你覺豬啦~~

咁一飲奶...飲飽唔駛5mins就訓著左~~~

我同朗爸就周圍行下...

去左搭纜車....上山頂..

食少少野...行左中華鱘魚館..

朗朗就醒啦~~大約眠左一個鐘左右

之後就帶佢去玩..

最最最後就同佢去左panda館..

佢係外面一見到就叫panda...真係醒過係屋企~~

 年年都係呢個位影相..

我同朗爸決定影足10年!!哈哈~~

之後就閃啦~~朗朗上車出cwb,...無覺覺..好似好精神

我地訂左枱食mr. steak

但未夠鐘...同朗朗去左"倒錢樂園"玩陣先~~


 我地唔駛錢..都玩足15mins哈哈~~

佢淨係玩呢個都夠佢玩..

咁再去埋育嬰室換片..and同朗朗換過晒d衫褲(因為大汗)

就上mr. steak

上到去..朗朗開餐..

朗爸就服侍我..幫我拎生蠔..hehe

 今次都算幾肥美....有d..hehe

 mr. steak 熱盤唔多...so成晚我淨係掃冷盤 / 鵝肝

朗朗就食下d日式烏冬...

到左中段....朗爸問我仲有咩想食(成程我都係唔駛出去咁滯)

我話都飽飽地啦(我食左成16隻生蠔呀!!)

咁朗爸話自己出去睇下有咩食..

無奈就拎左呢碟野入黎↓↓同我say happy birthday

 女人係易滿足既...見到勁開心啦~~

 強迫個囝合照...但朗朗只係望住隻碟=.="

再來一家三口...但朗朗眨左眼..唉~~~

算啦~~~好過無~~hehe

今年生日都好充實...好開心~~

回到家...一家三口散晒~~~

好在而家有姐姐善後d野...

我地就沖涼...快趣暗朗朗訓

我地都去同周公say hello啦~~
*******************************************************

今年..生日我無特別買野比自己

反而買野送比朗爸同朗朗

朗爸用左8年既電so刨壞左..

但佢又成日唔捨得買住..

結果..我用我生日既理由去駛錢~~

買左部新型號比佢,,,


佢好開心呀!!佢開心..我仲開心

至於朗朗...

唔駛講啦~~~我又幫佢大換季啦~~~

上年d夏天衫已經唔啱著~~~

所以大手入左新既...

做左人呀媽//老婆

有時..d錢唔一定駛自己到..都可以好滿足..好開心~~

 生日願望.....一家人健健康康就心滿意足~~

hehee

6 則留言:

  1. 朗朗媽媽, Happy birthday to you. All the best!

    回覆刪除
  2. happy birthday ar 朗媽
    朗爸sweet 爆喎 (我屋企嗰隻只會俾我驚嚇, 冇驚喜囉 -_-)
    古言語有云, 讀萬卷書不如行萬里路, 去一次op 好過睇十次認字咭, 朗朗叻叻, 識咁多生字

    回覆刪除
  3. happy birthday ar, 朗朗件superman 衫好得意呀!做左人阿媽係咁架啦,我今年嘅生日禮物係external hard disk 囉~放bb相呀,完全無諗過買野畀自己。你好好呀,生日都買野畀老公!

    回覆刪除
  4. Happy Birthday呀朗朗媽﹗隻碟真係幾驚喜喎﹗祝你哋一家繼續sweet sweet﹗

    回覆刪除
  5. 遲來既生日祝福!
    祝朗朗媽你青春常駐, 仔仔老公都聽教聽話呀! ^^

    回覆刪除