2014年3月16日 星期日

今期買d咩??

所謂辛苦得黎至在駛~~

係有saving下...買下野係可以得到心理平衡既 <= 我既人生大道理
 (戴生應該會斬我,,wakakakakaa)

 所以又無聊打下今期買左d咩...

首先...某日同個fd去左tst有bb開倉...

其實無期望有咩荀野執..至在去行下..

佢地劃分好多個counter...唔可以一齊比錢架~~

滿300先可以簽卡

但兩條友無帶cash下上左去~~勁爆

好..先去sanrio counter啦~~

個朋友想買KT貓比囡囡 
 
先睇下個fd果對先~~

我揀架~~係咪好靚靚先~~

呢對hello kitty高筒鞋..特價左269

而男裝又無咩款..

但呢對新幹線又OK喎!!有閃燈架..特價左259

咁果度話明開倉..買2對有extra 6折, 買3對有extra 7折..

結果款式問題..我地都係揀左呢兩對..有6折已經好happy la

朋友再另外係sanrio掃左如下


 有d係其他counter啦~~

final 我對新幹線只係155 only..好抵丫

但我買專登買大一個size..for下年著啦~~~

*********************************************************
好...再去第二個counter...運動牌子...

我同朋友一齊揀左對傳統西瓜頭波鞋


 因為斷碼咁滯..

好在偏偏有而家啱著既size..實在太抵啦~~不能自拔呀~~

129一對only...想點先~~唔買我會心有不甘..哈哈~~

結果是日係開倉我既戰利物係..

新幹線波鞋 : 155
adidas 波鞋: 129
adidas小童tee: 85 (因為唔夠300我湊數先買埋)
thomas mini水樽: 45

抵呀!!!!!
後記: 想買平野記得帶cash 呀!!

再後記: 回家一看朗朗d鞋盒↓↓↓
 我諗我真係要stop唔好再買鞋喇~

咪真係..著唔晒

p.s..有d係朋友送架~~~wakakakaka
********************************************************
某人....我sick leave(氣管敏感咳)

睇完醫生就約左婆婆同朗朗去飲茶~~

是日大爺好學唔學..學呀公..擔牙纖=.="

搞到成個呀伯咁=.="..所以真係唔好係小朋友面前做咁多衰野

有果樣學果樣架真係=.="

之後飲飽茶就去左行斗斗城~~

比我睇到竟然有個特價區喎...(我第一次見咋!!)

c9心態當然係咁摷下啦~~

比我搵到荀野喎!!!

 vtech學習電腦 266 半價130...

其實4-7歲先啱玩...但c9心態...半價./...真係好抵

又好新淨喎~~係有少少花左..但我接受啦~~

最緊要...有枝筆..畫完d公仔..按下個剔制..個公仔識跳舞架~~

朗朗好鍾意~~所以仆鎚買左~~

第二就係呢部大野...車仔..

婆婆一直想買比佢玩下..佢話小朋友點都要有部車仔喎!!

原價269.9..折左190

唔可以話平好多...但其實又真係抵既...

呢個款我覺得唔錯...個彈彈波..彈時會出聲架~~

返去到..其實係全新無花...即刻覺得好抵~~

朗朗同樣好鍾意~~~我未裝發聲器..我去拎鏍絲批時

佢趁我唔為意..已經自已翻轉架車坐左上去

係啦~~你招積喇~~

不過無買錯..佢真係日坐夜坐..日推夜推=.="

即刻覺得回左本~~heheee

***********************************************************
 再來....自朗朗出世後..

我都變左怪獸粉絲團...

那天去完斗斗城...婆婆睇中左個單眼仔背囊仔比朗朗..

但成二百幾蚊...我直覺話比我知係淘寶貨

所以我stop左婆婆..

上淘寶搵下~~

又比我搵到喎

一買就...買埋自己果份..wakakakakaka


 真係不得了呀...其他唔講啦~~

講返個背囊都係rmb29.9..抵到爆啦~~

小model朗朗示範下上身係點先~
 都唔錯架~~

如果再細少少就好喇~~哈哈~~
 學人擺post..heheee

 ********************************************************
再來~~~

係好好好耐之前..同朋友講起幼稚園interview 有機會玩mega bloks

又咁好彩..想買之時..係一歲生日會抽中左袋mega bloks..

所以我就想買張配megabloks既枱..

係斗斗城係有..但唔平架...成399..

又去淘下有無好野啦~~

點知比我搵到個rmb105..計返都平dd喎!!

個款係一模一樣架~~哈哈~~

但送左公司..我十世先拎返屋企..

同時今期我亦訂左個書架比朗朗..

個波波池,,可以暫時退休一下了~~

無錯..三大箱野...

最大果箱係櫃來...砌好再介紹下,.,平靚正~

講返個玩具枱仔先~~

完全係可以配返megabloks既積木黎玩架~~

翻轉個底版仲可以當枱仔用...好good ar!!

另外個書架就係咁...
砌好就係咁
好實淨..只係rmb99..

運費係有少少貴..但都抵過us貨先嘛!!!

放左係呢個位...朗朗而家仲學識埋將d書放返入去~~

希望一直keep住自己執返好d書啦

但玩具佢就.....................
係時候要迫下佢執返d玩具了~~

救命=.=".............

今期又破產...記錄完畢...哈哈~~~

10 則留言:

  1. 嘩, 你呢期真係喪買野喎! 不過唔買野我心理會更加唔平衡.
    對鞋仔好抵呀! 我都好鍾意買鞋 (俾自己同個仔)! wahahahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 計埋都係一千幾百..唔喪架啦~~
      女人每月要心理平衡下架嘛..咪好易內分泌失調引致提早更年~wakakakaa
      你何止鍾意買鞋..仲好鍾意買好野比田鼠b..睇你部scooter已經知..kakaa

      刪除
  2. 二百幾蚊個背囊响淘寶rmb29.9買到??斗斗城都食水好深吓喎

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha...唔係斗斗城..係同一個商場另外d舖...我打得唔太清楚..kakaa~
      不過果間野真係食得好深..一件小童tee都幾舊水=.=

      刪除
  3. 雖然買好多,但真係樣樣都好抵呀!朗朗model好型呀!你買咁大舊野,屋企有位嗎?我成日都唔敢買大舊野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞先~hehee
      其實我暫時買呢d size都夠位放..但再大d就真係無位了~~
      上次睇中個千秋都被迫放棄..嗚~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,.,.真係開心過買野比自己架~wakakakaa

      刪除
  5. 張枱同個書架我都有興趣呀,可唔可以share條link呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀!!你去呢度睇下丫^^
      megablock桌: http://item.taobao.com/item.htm?spm=0.0.0.0.PvTT2l&id=18359813574
      書架: http://detail.tmall.com/item.htm?id=36565803940&spm=a1z09.5.0.0.5KUMzs

      刪除