2014年6月12日 星期四

近排~

剛收到iris個留言..

個hotmail提示....亦提示埋我真係好耐無update個blog!!!
 
話update個tw trip

遲遲未update...總有d原因

公司忙住搬

公司忙住清七年既文件

公司忙住做d新野

加上全家病晒~~~

先講返朗朗..

朗朗係上個月十七日..

無啦啦發燒

仲要燒到39.x

餵左退燒水都唔退..

就帶佢去st. paul見dr. mo

話佢喉嚨發炎....引起發燒

亦即係....病毒感染..

暫時唔需要食抗生素..

但完葯仲未完全回復到正常體溫..

就要再覆診~~

呢幾日..我身心都超攰..

呀朗除左發燒...仲患上痴媽B症


行開半步都喊

食野情況....差...全固體停..

粥都唔肯食...奶只係少量...少到可以一日得幾安

dr. 比左4日葯..

我餵到第3日..果晚...朗朗仍然係唔願玩..

唔願食...只係識叫我"抱呀..抱呀"

抱住就想訓與唔訓之間..

個人唔舒服到翻下眼果d樣..

我喊左出黎...

我係度心諗..點解小朋友要受呢d苦

朗朗從來無試過病到連玩都唔想玩

真係好心痛....果刻..雖然未完葯...但d燒又退下燒下..

佢又係咁既狀態...我已經拎起電話約明天覆診了~~

某程度...我知道佢係要自己打下仗..

但三日都係咁..連奶都要我灌佢先全日飲到8安..

我真係好心痛

抗生素..食啦~~~幫佢打左呢場仗先啦~~

我真係唔忍心再睇到佢咁...

朗爸初時係反對我咁早帶佢覆診

佢角度..醫生係專業..我地唔係..so要聽醫生話..
但我無理佢..我話當我自己買個安心

我點都要明天覆診~~

咁朗爸都耐我唔何

亦係同一晚,,,,朗飲last餐奶奶,,,

飲左第一安...勁咳(佢本身都有咳)

果下咳..嚇屎我呀!!

佢嚇左兩滴血出黎呀!!!
朗爸果下真係識驚喇~~

問我駛唔駛帶佢上急症..

但我見佢無再咳血...我就話觀察下先

直到第二日返去睇..

果然係食抗生素...

醫生話佢咳血係痰入左肺..

咳時用力咳損左喉嚨...

所以先有血...之後無再咳血就唔駛再擔心~

回家後..

食左兩次葯.,..我個頑皮朗朗終於回來啦~~



開始有返精神...

由每餐2安奶有返少少胃口上到5安(我知要佢胃仔慢慢黎)

好感恩..我個人定晒...肯食野先有力氣打仗嘛!!!

雖然仍然都係痴媽B...但至少佢肯玩先~~


 朗朗係食第二日抗生素...已經能夠完全退燒回到正常體溫

個人安心晒..

呢張相係上個月廿幾號..

係咪瘦晒呢..

係醫院磅...呢個病搞到佢無左兩磅幾呀~~陰公~~

唉~~~

到朗朗病好....接著到朗爸...

 之後就到我....

今次...我算叻女...最後先中招...

感恩

在此我真係乜都唔求..只求大家身體健康..

人就會開心快樂~~

************************************************************

我決定...做又36唔做又36..

有時間放低手頭野都會update下個blog先..

黎緊我會密d架喇~~

我唔想與各位媽媽say goodbye呀~~~

heheee...thanksss


6 則留言:

  1. 明白你的感受, 不過小朋友病係必經階段,唔好俾太大壓力自己吧!! 加油呀

    回覆刪除
  2. 噢,慘慘豬,祝福你全家身體健康呀,你好返晒未呀?咳血,如果係我一定驚到震曬!朗朗加油呀,唔好要媽媽擔心!朗媽要對自己好啲,爭取時間休息!寫blog慢慢啦,休息要緊,多休息身體才強壯!

    回覆刪除
  3. 嘩,咳到出血真係嚇C人!
    最緊要而家無事,身體健康!

    回覆刪除
  4. 哎吔, 陰公豬豬咯
    希望你哋一家快啲好番啦
    我明細路病病大人有幾心痛
    不過我就安慰自己, 病病係每個人必經階段, 病完瘦瘦, 但病完食多少少訓多少少好快就谷返肥
    放心啦媽媽, 好快無事無事

    回覆刪除
  5. 睇見都好肉赤呀﹗真係身體健康最緊要﹗襯佢好返就快D谷佢食返多D嘢增強抵抗力呀﹗

    回覆刪除
  6. 其實呢,我可能第二日已睇醫生,唉,現在嘅醫生真係怕怕

    回覆刪除